Întrebări frecvente:

• Care sunt costurile de livrare?

Livrarea este gratuită pentru comenzile cu o valoare mai mare de 99 RON, comenzi achitate prin intermediul opțiunii – plată card. Pentru comenzile ce au o valoare de până la 99 RON – plată card se va percepe o taxă de livrare de 12 RON. Pentru comenzile cu plată ramburs se va percepe o taxă de transport de 12 RON. Produsele sunt expediate doar pe teritoriul României, iar livrarea se va efectua în termen de 2-5 zile lucrătoare.

Serviciul este valabil pentru toate localitățile în care compania de curierat URGENT CARGUS operează, peste 4.000 de destinații naționale.

• Când primesc produsele

De obicei livrăm comenzile în termen de 2-5 zile lucrătoare de la data plasării comenzii. Cu toate acestea, durata livrării nu este garantată, este posibil ca în anumite cazuri livrarea să dureze mai mult. În ziua livrării, reprezentanții serviciului de curierat vor notifica cumpărătorul prin telefon sau SMS înainte de livrarea propriu-zisă.

• Nu știu exact ora la care voi fi acasă. Ce trebuie să fac?

Aveți de asemenea posibilitatea să solicitați livrarea la locul de muncă. Dacă doriți să primiți comanda la locul de muncă, nu ezitați să ne furnizați adresa Dvs. de lucru.

• Ce fac dacă prețul produsului s-a schimbat de la momentul plasării comenzii până la livrare?

Produsul comandat va fi întotdeauna facturat la prețul afișat în momentul plasării comenzii.

• Am comandat din greșeală un alt produs sau o mărime greșită. Ce trebuie să fac?

Trebuie să ne informați cât mai curând posibil, în termen de 24 de ore! Vă rugăm să completați formularele necesare, explicând exact solicitarea Dumneavoastră, apoi trimiteți la contact@officeshoes.ro. Vă rugăm să furnizați cât mai multe detalii posibil (nume, adresa, numărul articolului și numărul comenzii), indicând de asemenea noua mărime dorită. Veți putea înlocui produsul într-o perioadă de 14 zile calendaristice de la momentul recepționării comenzii Dvs. Găsiți aici formularul pentru solicitarea înlocuirii unui produs sau depunerea unei solicitări de retur:

Formular pentru retur [doc], [pdf]

•Am alte întrebări. Cui trebuie să mă adresez?

Veți găsi toate datele de contact în josul acestei pagini. Ne puteți trimite un mesaj sau alege din mijloacele de contact disponibile. Sperăm că am putut răspunde tuturor întrebărilor Dvs. și vă așteptăm să reveniți curând în calitate de client satisfăcut!

Shoebox Product România SRL

Nr. de înregistrare la Registrul Comerțului: J40/11023/2010

Sediu social: Str. Jean Monnet nr. 35, ap. 23, parter, sector 1, București

Cod Fiscal:RO27702511

Tel: 0771 619 342

E-mail: contact@officeshoes.ro

X