Sold out
Vă rugăm selectați mărimea înainte de a continua
Mărimi:
Choose your store
Informații produs
Despre brand
- Cod produs: 17371-CHE
- Brand: UGG
- Gen: Damă
- Categorie: Manusi
- Culoare: Maro
- Model: Mănuși
- Material: Piele
- Colecție: Toamnă - Iarnă 2021
- Sezonul aceasta este vorba despre a îndrăzni și a-ți depași limitele, despre feminitate! Poartă pantofi cu atitudine și accesorii pe masură! Poartă încrederea cu tine oriunde te-ai duce! Inspiră-te din cele mai noi colecții! Ti-am pregătit cele mai cool modele cu ajutorul cărora orice femeie se poate reinventa. Lasă-ți imaginația liberă și alege să îmbini articolele vestimentare, astfel încât să rezulte un outfit de admirat, unic!
DRAGOSTE ÎNCEPE,
CALIFORNIA DE SUD
În 1978, Brian Smith a aterizat în California de Sud, cu o geantă plină cu cizme din piele de oaie și multă speranță. Se îndrăgostise de pielea de oaie și era convins că lumea îi va împărtăşi într-o zi pasiunea. Plajele din California de Sud deveniseră de multă vreme epicentrul unui stil de viață relaxat, casual, un stil de viață pe care Brian îl considera perfect potrivit cu marca sa. A fondat prin urmare brand-ul UGG, începând să vândă cizmele din piele de oaie, care au devenit foarte repede o senzație.
La mijlocul anilor 1980, marca UGG devenise un simbol al culturii relaxate din sudul Californiei, câștigând tot mai mult teren prin magazinele de surf și diverse magazine situate pe coasta Californiei, de la San Diego la Santa Cruz. Cizmele UGG au pătruns apoi dincolo de plaje, atât în marile orașe, cat și în localități mai mici, în toate straturile societății. Fetele au început să poarte cizmele UGG ale prietenilor lor surferi, cu aceeaşi încântare cu care au preluat jachetele de colegiu. Pe timp de iarnă, cizmele UGG au început să apară în magazinele specializate de schi, întâlnite în toate cabanele de munte, de la Mammoth la Aspen. Brand-ul UGG a început să îi reprezinte pe adepții sportul și ai un stil de viață activ şi relaxat.
Mai mult decât atât, oamenii au dezvoltat o legătură emoțională și un adevărat sentiment de dragoste pentru cizme UGG, exact cum și-a imaginat Brian. Nu numai că au fost încântați să poarte cizmele UGG, dar efectiv s-au îndrăgostit de ele şi nu au vrut sa le mai dea jos din picioare. Către sfârșitul anilor '90, celebritățile și cei din lumea modei au început să remarce marca UGG. A avut loc de asemenea o schimbare culturală – oamenii au început să îmbrățișeze și să se simtă împliniți ducând un stil de viață tot mai relaxat, iar UGG a devenit unul dintre simbolurile acestui stil de viață.
O poveste de dragoste începută pe plajele însorite devenise deja, către anii 2000, un simbol al stilului casual. Acesta a fost şi momentul în care dragostea pentru UGG s-a răspândit şi către Est, peste Munții Stâncoşi și spre Chicago. În anul 2000, cizmele din piele de oaie UGG au apărut pentru prima oară în cadrul emisiunii Oprah’s Favorite Things® iar Oprah însăşi a declarat cu pasiune că “IUUUUBEŞTE cizmele ei UGG”. Din acel moment, lumea a început să remarce.
- Cod produs: 17371-CHE
- Brand: UGG
- Gen: Damă
- Categorie: Manusi
- Culoare:Maro
- Model: Mănuși
- Material: Piele
- Colecție: Toamnă - Iarnă 2021
- Sezonul aceasta este vorba despre a îndrăzni și a-ți depași limitele, despre feminitate! Poartă pantofi cu atitudine și accesorii pe masură! Poartă încrederea cu tine oriunde te-ai duce! Inspiră-te din cele mai noi colecții! Ti-am pregătit cele mai cool modele cu ajutorul cărora orice femeie se poate reinventa. Lasă-ți imaginația liberă și alege să îmbini articolele vestimentare, astfel încât să rezulte un outfit de admirat, unic!
DRAGOSTE ÎNCEPE,
CALIFORNIA DE SUD
În 1978, Brian Smith a aterizat în California de Sud, cu o geantă plină cu cizme din piele de oaie și multă speranță. Se îndrăgostise de pielea de oaie și era convins că lumea îi va împărtăşi într-o zi pasiunea. Plajele din California de Sud deveniseră de multă vreme epicentrul unui stil de viață relaxat, casual, un stil de viață pe care Brian îl considera perfect potrivit cu marca sa. A fondat prin urmare brand-ul UGG, începând să vândă cizmele din piele de oaie, care au devenit foarte repede o senzație.
La mijlocul anilor 1980, marca UGG devenise un simbol al culturii relaxate din sudul Californiei, câștigând tot mai mult teren prin magazinele de surf și diverse magazine situate pe coasta Californiei, de la San Diego la Santa Cruz. Cizmele UGG au pătruns apoi dincolo de plaje, atât în marile orașe, cat și în localități mai mici, în toate straturile societății. Fetele au început să poarte cizmele UGG ale prietenilor lor surferi, cu aceeaşi încântare cu care au preluat jachetele de colegiu. Pe timp de iarnă, cizmele UGG au început să apară în magazinele specializate de schi, întâlnite în toate cabanele de munte, de la Mammoth la Aspen. Brand-ul UGG a început să îi reprezinte pe adepții sportul și ai un stil de viață activ şi relaxat.
Mai mult decât atât, oamenii au dezvoltat o legătură emoțională și un adevărat sentiment de dragoste pentru cizme UGG, exact cum și-a imaginat Brian. Nu numai că au fost încântați să poarte cizmele UGG, dar efectiv s-au îndrăgostit de ele şi nu au vrut sa le mai dea jos din picioare. Către sfârșitul anilor '90, celebritățile și cei din lumea modei au început să remarce marca UGG. A avut loc de asemenea o schimbare culturală – oamenii au început să îmbrățișeze și să se simtă împliniți ducând un stil de viață tot mai relaxat, iar UGG a devenit unul dintre simbolurile acestui stil de viață.
O poveste de dragoste începută pe plajele însorite devenise deja, către anii 2000, un simbol al stilului casual. Acesta a fost şi momentul în care dragostea pentru UGG s-a răspândit şi către Est, peste Munții Stâncoşi și spre Chicago. În anul 2000, cizmele din piele de oaie UGG au apărut pentru prima oară în cadrul emisiunii Oprah’s Favorite Things® iar Oprah însăşi a declarat cu pasiune că “IUUUUBEŞTE cizmele ei UGG”. Din acel moment, lumea a început să remarce.